9 sept. 2013

Haul sau Femeie nebună în DM

Povestea e cam așa: am intrat în DM pentru oferta la geluri de duș. Nu că nu aș avea deja un stoc, dar hey... nu e așa simplu să spui nu unui gel de duș la reducere și care mai și miroase super fain. Restul produselor mi s-au lipit pur și simplu de mână :D


Balea  Dusche X3 :D 
- Brazil mango
- Fiji passionfruit
- Grapefruit


  
- Farmec Loțiune cu vitamina B5
- Cremă de mâini Cosmetic plant ( foarte lăudată dar chiar merită încercată )
- Farmec bază complex fortifiant


Nu pot rezista mirosurilor dulci: D Playboy Play it rock și Play it pin-up


Nu se putea fără o mică (bine, hai trei ) bucurie pentru sufletul meu de beauty addict




Recunosc că am pus mâna pe rujul ăsta doar din cauza numelui, dar e un piersiciu tare draguț. Nu prea se potrivește el cu toamna dar nu țin cont de nimic atunci când îmi place ceva :D

Cam asta e captura mea total nenecesară din DM
I hope you enjoyed :)

XoXo,
Sara



4 comentarii:

  1. Ah, cred ca miroase tare bine gelul de dus cu fructul pasiunii, ador aroma asta :D Rujul e dragalas foc, nu e o culoare pe care ma vad purtand-o dar imi incanta privirile :)

    RăspundețiȘtergere
  2. o daa :X miroase divin :D iar rujul.. pai e primul meu ruj peachy (eu prefer rujurile rosii)si ramane de vazut cat de des il voi purta

    RăspundețiȘtergere
  3. geluri de dus..si eu am o manie pentru ele! :)

    RăspundețiȘtergere