4 sept. 2013

DIY Studded denim jacket

M-am apucat să fac ordine în dulap aka să scot și să bag la loc toate hainele :D și cu această ocazie am găsit o geacă de blugi pe care nu-mi aduc aminte când am cumpărat-o sau de unde a apărut așa că m-am gândit să o îmbunătățesc puțin. Tot ce avețí nevoie sunt țínte/țepi/lanțuri, cam orice vă trece prin cap și un clește dar nu e musai ( totuși ușurează mult `operațiunea`)
Țintele le-am desfăcut cu ajutorul cleștelui de pe niște curele mai vechi. Pentru a le fixa pe jachetă tot ce trebuie să faceți este să străpungeți materialul cu piciorușele țintelor, apoi să îndoiți piciorușele spre interior. Nu este greu deloc, dar durează ceva. Partea bună e că puteți alege exact modelul pe care il doriți.




Între timp am mai găsit și doi țepi așa că i-am adăugat și pe ei




Lănțișoarele le-am cusut, apoi am fixat țintele.





Pretty easy, eh?
I hope you enjoyed :)

XoXo,
Sara


7 comentarii: