17 aug. 2013

Review: fond de ten Flormar Mat touch

Dacă ar trebui să aleg un singur produs de make up pe care să-l aplic pe moacă și apoi să ies în fugă pe ușă cu șireturile de la un pantof desfăcute (da, mi s-a întâmplat), acel produs ar fi cu siguranță fondul de ten. În consecință, încerc mereu fonduri de ten noi pentru că fondul de ten fuck-iar-n-am-auzit-alarma trebuie să acopere bine de tot cu minim de efort, să reziste și să mă facă să arăt cel puțin umană :D

Fondul de ten Flormar Mat touch îl găsiți la standuri sau aici. Descrierea oficială de pe siteul Flormar este: ”Fond de ten cu efect dublu de matifiere si hidratare ,cu acoperire mare si rezistenta indelungata. Ingrediente active naturale :complexul de vitamina E si pantenol pastreaza nivelul optim de hidratare al pielii sanatoase. Recomandat tenului mixt sau gras.

Sticluța este din sticlă mătuită și este rezistentă (da, am scăpat-o din mână de câteva ori... bine, de mai multe ori :D ) și are pompiță care dozează destul produs pentru o aplicare.



Eu am nuanța M306 Patelle care se potrivește foarte bine cu fața mea de prințesă care stă închisă în turn și nu iese la soare. Se întinde ușor și are acoperire medie spre mare, dar puteți aplica încă un strat fără probleme. Aspectul este unul foarte plăcut  pentru că nu este complet mat dar nici lucios. Din acest punct de vedere pentru mine ar trebui să fie fondul de ten perfect: culoarea mi se potrivește, acoperă, nu necesită pudră <3 Daaaaar nu il pot folosi decât vara pentru că eu am zone pe față care mi se usucă mai rău și nu face decat să le accentueze. Oricum nu e este un produs destinat tenului uscat și eram în cunoștință de cauză când l-am cumpărat ;)

La capitolul rezistență stă chiar ok . Cam 6-8 ore.. mai departe nu am verificat și nici nu l-am purtat. Ah da.. l-am folosit și pe caniculă și a rezistat. Și ce dâre frumoase lasă pe telefon... :)) pentru mine asta nu e o problemă oricum dar poate pentru unele persoane este.

Apropo, are un miros florar-pudrat (old lady-ish) dar nu mă deranjează pentru că oricum nu îl mai simt după ce îl aplic față.







I hope you enjoyed! :)

XoXo,
Sara




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu