30 aug. 2013

Faves: August 2013

În luna august am fost cam leneșă cu machiajul. A fost cald, apoi a fost foarte cald și acum e frig.. adică 18 grade... this is not acceptable. Revenind la oile produsele noastre, aceastea sunt favoritele lunii august.



1 TFSI - nu mai are nevoie de reclamă :D Eu nu am neapărat nevoie de primer pentru că aproape orice fard rezistă bine pe pleoapele mele dar pe caniculă i-am fost recunoscătoare
2 Blushul din  Pretty compact blush on P115 de la Flormar - piersiciu cu particule stralucitoare aurii... absolut superb
3. Little White Dress EDP - Avon are parfumuri faine iar acesta se numără printre preferatele mele
4 Revlon Colorstay for normal/dry skin (250 fresh beige) - caniculă? ploaie? fondul de ten rezistă :)) și ca bonus are acoperire și un finish tare mișto 
5 Rimelul Extra Wow Lash de la Rimmel ( 003 extreme black) - la început mi-a plăcut doar periuța dar luna aceasta l-am încercat iar și se îngroșase puțin-exact cum îmi place mie așa că l-am dat gata.
6 Waterproof Eyeliner nr 117 de la Flormar
7 Kajal pencil nr 20 scream green de la Essence - V-am zis cât de lene mi-a fost ? Un pic de creion colorat și gata machiajul :D
8. Rujul All about cupcake nr 53 de la Essence - nu sunt mare fană a rujurilor roz dar ăsta miroase de-men-ți-al și are o culoare chiar frumoasă


Ulei de măsline - kinda boring, i know dar pielea mea a luat-o puțin razna și am încercat să caut alternative cu cât mai puține ingrediente pentru cosmeticele mele obișnuite
Știu că ceaiul Ekoland (cu zmeură..miam) nu e ceai, și da, știu ce conține dar așa e de bun pe caniculă,rece, direct de la frigider :D


Favourite accesory of the month: inelul cu fundiță de la Orsay - îl port în majoritatea zilelor :X

Favourite movie: A dangerous method :>


Well, I hope you enjoyed today`s post :)

XoXo,
Sara

2 comentarii: