26 aug. 2013

Dead and Gone: Empties #1

....sau ce mai e pe la mine prin gunoi :)) Zău că aș face acest gen de postări mai des dacă nu mi-aș aminti de ele abia dupa ce am aruncat produsele consumate



Șamponul Clear sensitive scalp - dacă ma întrebați pe mine toate șampoanele de la Clear sunt la fel dar fac treabă bună și lasă părul curat fară să-l usuce și de aceea îmi plac.
Gelul de duș Abbot&Broome classic body wash - a fost ok (m-a aprovizionat mătușa mea și nu mă plâng :D). Face suficientă spumă, are un miros incert, nimic spectaculos.


Balea Trend it up Haar lack - face exact ceea ce spune, și anume oferă un păr rezistent la vânt. Evident, din această cauză lasă și o peliculă lipicioasă și face părul țeapăn dar având în vedere că și părul meu cel creț și care stă în toate direcțiile se potolește...Am și dormit pe o coafură fixată cu el si a doua zi era intactă. Biiig big like
Balea Trend it up Haar Spray - varianta de zi cu zi a produsului de mai sus. Nu lasă urme albicioase și iese usor din păr la periat, dar nici nu rezistă la fel de mult, ci ”doar” de dimineață până seara


Ulei de migadale dulci Herbavita - îl ador *punct*. îl folosesc  pentru hidratarea feței, cuticulelor, părului etc. Arată așa janic pentru că nu m-am putut despărți de el și s-a scurs puțin
Ulei de migdale dulci marca Auchan - Recunosc, pretul mic m-a împiedicat să-l folosesc pe față dar i-am păstrat toate celelalte întrebuințări
Cremă Nivea bună la toate :D nu cred că mai are nevoie de detaliere
Loțiune de corp Avon naturals Cherry blossom - nu-mi prea plac loțiunile de corp de la Avon pentru că nu oferă cine știe ce hidratare dar cu asta chiar mi-am luat țeapă pentru că nu mi-a plăcut mirosul chiar deloc


Altfel stă treaba cu sprayurile de corp Avon naturals Pomagrenate&Mango care îmi plac foarte mult chiar dacă nu persistă prea mult. Le folosesc pentru orice de la odorizant de cameră până la a-mi parfuma hainele din dulap..ah, da..mereu am unul la mine


Pentru că am renunțat la unghiile cu gel am dat iama în cutia cu base coaturi și lacuri întăritoare iar cel de la Revalid Nail hardener a ajuns la coș chiar dacă mai era puțin produs. Țin minte că in cazul meu a funcționat foarte bine, adică mi-a întărit unghiile dar efectul durează doar atât timp cât este utilizat
Uleiul de cuticule de la Kallos - L-am tot cumpărat pentru ca e ieftin și îmi place mirosul. Își face treaba dar nu mă impresionează.. tot uleiul de măsline e mai bun
Blanchette B Acetone free nail polish remover - momentan este preferatul meu pentru că mă scapă de orice oja și nici chiar sclipiciul nu-mi dă mari bătăi de cap dacă folosesc metoda foliei 



Cea mai mare bucurie o simt când termin produse de make up :)).. ma face să cred că nu doar le adun și atât
Miss Sporty Pump up Booster mascara - rimel ce promite volum și oferă alungire...superb..sau nu. L-am folosit combinat și oricum nu prea m-a încântat periuța mare și în formă de clepsidră
Balsam de buze Nivea essential care - a fost foarte mult timp preferatul meu dar acum iubesc doar mirosul. Mi se pare că după o perioadă simt nevoia să-l aplic din ce în ce mai des și tot îmi am buzele uscate
Fondul de ten Farmasi Stay Matte - se vede că a fost iubit pentru că nu mai are scris pe partea din față a tubului :)) Îmi place mult și îi voi face review în curând.

I hope you enjoyed!

XoXo,
Sara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu