13 feb. 2013

Haul ca după sesiune :)

Ce face un student conștiincios imediat după ultimul examen? Exaaaact... Își strânge catrafusele și dă o fugă până la mall :)

Nu pot spune că prada de război a fost foarte consistentă de data aceasta dar shopping-ul e shopping până la urmă așa că nu mă plâng.
Hai să vedem ce scuze mai găsesc și de data asta...

First stop: Deichmann

Plecasem de acasă cu gândul la pantofii ăștia și am prins ultima pereche mărimea mea (lucky me). Geanta.... păăăi...hmmm... aveam nevoie de ea? :D



De la standul Flormar am plecat cu trei oje și un tuș albastru la care visam de ceva vreme.


Flormar 393, 392, 003







holographic glitter? yes ma`am!






Cu tușul dipliner (nuanța blue) cred că încep să am o relație de iubire-ură. Culoarea este absolut superbă, exact ceea ce îmi doream dar când l-am folosit (pentru că a trebuit să îl încerc cât mai repede) mi s-a părut că se usucă în așa fel încât îl simțeam pe pleoape și nu mi s-a mai întâmplat asta până acum...

Ultima oprire am făcut-o la Marionnaud de unde am plecat cu două produse Barry M pentru că tot erau la reducere așa că de ce să nu profit?




Barry M Blusher bl6 Terracotta <3 m-am îndrăgostit iremediabil de această culoare 




abia aștept să-mi fac de cap cu oja asta ...btw... am cumpărat numai oje cu sclipici? what`s wrong with meee? that`s right...Nothing :P

I hope you enjoyed :)



XoXo
Sa Ra






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu