15 feb. 2013

120 Neutral Eyeshadow palette mini review and swatches

Îmi mențin părerea legată de paletele 120: sunt o investiție bună, mai ales pentru începătoare sau pentru acelea dintre voi care nu aveți o colecție vastă pentru că au atât o varietate de culori cât și de texturi. Daaar, există un mare dar în această ecuație.. nu sunt genul de farduri pe care să le aplicați pe fugă. Sigur, majoritatea culorilor sunt demențiale aplicate peste o bază, dar fără una nu veți face mare lucru.

Eu, marea iubitoare de farduri colorate, am decis că este cazul să îmi achiziționez o paletă 120 cu farduri neutre, și nici că aș putea fi mai mulțumită cu această decizie. Cu această paletă puteți crea orice fel de machiaj, de la cele mai intense pâna la no make up make up looks.

Cum am mai spus, folosirea unei baze de machiaj nu este opțională. Atât fardurile mate cât și cele sidefate se  îmbină frumos și rezistă bine mersi pe pleoape toată ziua ( evident, dacă folosiți un primer înainte ;) ).


Swatchurile sunt și fără și cu bază pentru a putea observa mai bine diferențele.







  








Dacă sunteți interesate de swatchurile pentru paleta 120 rainbow click aici :)


I hope you enjoyed :)


XoXo,
Sa Ra










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu