14 oct. 2012

Sneaky Nails

Îmi place foarte mult acest model, dar cred că arată mult mai bine pe unghii scurte. Și cum nu m-am putut hotărî să-mi tai unghiile, am decis să vi-l arăt oricum.


Am folosit:


1. Golden Rose smooths and strenghthens - 101
2. Gabrini - 302
3. Golden Rose - 71
4. Classics - 184
5. Medusa Gabrielle - 24
6. Natty - 402
7. ojă neagră cu pensulă subțire no name
8. lac transparent Medusa Gabbrielle

Am început cu o bază și două straturi de ojă. Bineînțeles că nu m-am putut abține și am ales mai multe culori.


Cu ojă albă am făcut un semicerc pe vărful unghiei, și niște zig zaguri, care ar trebui să reprezinte șireturile.



Asta-i partea când am realizat că negrul nu a fost alegere bună pentru culoarea de fundal :D

... cu ojă neagră am adăugat buline la capătul zig zagurilor, și o dungă curbată aproape de vărful unghiei



Am așteptat să se usuce și am aplicat un strat de lac transparent.

That`s it, you`re done:)
I hope you enjoyed !

XoXo
Sa Ra







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu