4 oct. 2012

Sharp Glitter nail tutorial

Nu este nevoie sa petreceți o oră făcându-vă unghiile pentru a vă bucura de o manichiură de efect, în schimb aveți nevoie de o rolă de scoci.


Am folosit:


1. Golden Rose smooths and strenghthens - 101
2.  Medusa - nr 63
3. Essence - nr 38 Choose Me
4. lac transparernt Medusa Gabrielle
+ scoci

Am început cu un strat de bază și două straturi de ojă nude.


Pe fiecare unghie am lipit câte două bucăți de scoci în diagonală, lăsând vârful unghiei descoperit. Înainte de acest pas straturile precedente trebuie să fie perfect uscate.


Eu am ales o ojă sclipicioasă, dar evident că puteți folosi orice combinație de culori. Dezlipiți benzile cu grijă dar cât mai repede, pentru că nu vreți ca oja să apuce să se usuce.


Am așteptat să se usuce, și am aplicat un strat de lac.



That`s it, you`re done!
I hope you enjoyed :)


XoXo,
Sa Ra



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu