1 oct. 2012

Panda Bear nail tutorial


Hai să fim serioși, cui nu-i plac ursuleții panda? Cum să refuzi ceva așa rotund și pufos?




Pentru acest model am folosit:


1. Golden Rose smooths and strenghthens - 101
2. Gabrini - 302
3. Olivia- 368
4. Golden Rose - 71
5. lac transparent Medusa Isabella

Am început cu o bază și două straturi de ojă roz.


Cu ojă albă am făcut un semicerc pe jumătatea de jos a unghiei, și cu ojă negră i-am trasat conturul.


Tot cu ojă neagră am făcut două buline pentru ochi și două buline mai mari pentru urechi, doar că acestora le-am făcut o margine plată.


Un triunghi pentru nas,


și două semicercuri micuțe pentru gură.


Cu ojă albă am făcut alte două buline.


Am așteptat să se usuce și am aplicat un strat de lac transparent.


That`s it, you`re done!
I hope you enjoyed :)


XoXo
Sa Ra



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu