7 oct. 2012

I heart Music

Cine spune că nu și-a căutat măcar o dată în viață refugiul în muzică e un mare mincinos :P


Pentru a realiza acest model am folosit:

1. Golden Rose smooths and strenghthens - 101
2. Rapsodi - 309
3. lac transparent Medusa Gabrielle
vopsea acrilică neagră
pensulă subțire
 punctator

Am început cu o bază și două straturi de ojă.


Cu o pensulă subțire și vopsea acrilică am făcut trei linii de portativ.


Am adăugat pe portativ câteva buline acolo unde am vrut să fie notele.


Partea de sus a notelor muzicale o puteți face în mai multe feluri, sau le puteți face pe toate la fel. Eu le-am făcut diferite.


Nu uitați să încheiați cu un strat de lac transparent ;)
That`s it, you`re done!
I hope you enjoyed :)

XoXo
Sa Ra




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu