26 oct. 2012

Easy Bumble Bee

         Pentru a realiza acest model foarte simplu dar de efect, zic eu, nu aveți nevoie de mare lucru în afară de o mână sigură ( ceea ce eu nu prea am :D ).




Am folosit:
1. Golden Rose Smooths  and strenghthens - 101
2. Gabrini - 302
3. Astor fashion studio - 137
4. Golden Rose - 71
5. ojă neagră cu pensulă subțire no name
6. lac transparent Medusa Gabrielle

Am început cu un strat de bază și două straturi de ojă galbenă, deși ar fi arătat mai bine în trei straturi.


Cu ojă neagră am făcut un french.


Folosind oja cu pensulă subțire am făcut pe fiecare unghie câte trei dungi. Pentru că lungimea unghiei mi-a permis, le-am făcut mai groase, dar puteți ajusta grosimea sau numărul dungilor în funcție lungimea unghiilor voastre.


Ochii i-am făcut suprapunând buline negre peste buline albe.




Am așteptat să se usuce și am aplicat un strat de lac transparent.



That`s it, you are done!
I hope you enjoyed :)

XoXo
Sa Ra






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu