6 oct. 2012

Collective Haul

Vă spuneam aici că nu am putut rezista tentației de a mai cumpăra una alta în perioada în care eu și calculatorul meu am fost separați forțat. Acestea sunt ultimele mele achiziții, și evident că am avut câte o explicație de ce aveam neapărată nevoie de fiecare dintre ele :D

Haideți să începem cu haine și accesorii și să lăsăm cosmeticele la final.


În sfârșit am găsit un sacou negru care nu arată pe mine ca un sac.


Bluza o puteți vedea și aici. În mare parte am cumpărat această bluză datorită bumbilor metalici din jurul gâtului.

  
Acum serios. Cine poate spune nu unei fuste nude care mai are și buzunare?


 ...pentru că mă fac sa mă simt precum Dorothy :)



Brățara aceasta mi-a amintit de una asemănătoare ce se găsea în Meli Melo acum câteva luni și pe care nu am apucat să mi-o cumpăr, doar că a fost mult mai ieftină, cam 7 lei dacă nu mă înșel.


Am stat  5 minute încercând să mă hotărăsc între auriu și argintiu, dar am găsit o soluție mai simplă :))




Mă declar fană a produselor Balea pentru păr.



1. Balea Professional balsam pentru păr colorat. Este a doua oară când îmi iau acest balsam și până acum nu i-am găsit un rival. Cel puțin nu unul care să fie la fel de ieftin.
2. Balea Professional ser pentru vârfuri despicate. Recunosc, acest ser și masca le-am cumpărat din curiozitate :D
3.  Balea Professional mască intensivă pentru strălucire.

Poate ar trebui să evit standul Farmasi pentru că de fiecare dată când sunt în zonă, picioarele mă poartă spre el (jur că nu o fac intenționat :)) ).


1.  camouflage concealer stick - 02
2. soft touch 4-color eye shadow - 01
3. stay matte mineral enriched full coverage with matte finish shine control long-lasting foundation (sweet Jesus chiar era nevoie de un așa nume?) - 02
4. lip pencil - 207

swatches (because i love you <3):




sus - fardurile fără primer
jos - fardurile cu primer


Gene false cu 1 leu? Acum chiar că îmi doresc să fi luat mai mult de douâ perechi.

Se putea fără oje?


1. uscător expres Kallos
2. pe oja aceasta nu este nici un număr sau nume, dar tot rămâne cea mai frumoasă nuanță de verde smarald pe care am văzut-o
3. Rapsodi - 309
4. Rapsodi - 350 ( pur și simplu am renunțat să mai încerc să prind culoarea exactă în poze).


That`s all for now
I hope you enjoyed :)

XoXo
Sa Ra

2 comentarii:

  1. Wow :))
    Am ras rau la faza cu fondul de ten, indeed, ce nume.
    Arata super ce ti-ai luat, tocmai azi mi-am luat si eu gama pt. par vopsit (mai exact rosu) de la Balea, sa vedem. Ah si inca un ser cu ulei de argan.
    Arata f bine si produsele si ojele.
    Cat de bun este corectorul?
    As avea si eu nevoie de unul, cel de la elf si-a dat duhul :D
    Salutari,
    Andra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e un corector ok atat pentru cearcane cat si pentru petele de pe fata . are acoperire medie si nu usuca pielea

      Ștergere