4 sept. 2012

Puppy Dog nail tutorial

Modelul de azi arată la fel de bine (dacă nu chiar mai bine) pe unghii scurte, cât și pe unghii lungi.


 Am folosit :


1. Golden Rose Smooths and Strenghthens - 101
2, Farle - 57
3. Golden Rose - 71
4. lac transparent Medusa Isabella


Am început cu o bază. Dacă aveți unghii scurte puteți să aplicați oja pe toată unghia, dar cum eu am unghiile puțin mai lungi am preferat să fac o forma ovală .


Cu ojă neagră și o pensulă subțire am facut un contur care reprezintă blănița.


Tot cu ojă neagră am făcut două forme ovale în lateral, adică urechile,


două buline pentru ochi,


un triungi și două semicercuri pentru botic.




Am așteptat să se usuce și am aplicat un strat de lac transparent.


That`s it, you`re done!
I hope you enjoyed :)

XoXo
Sa Ra


2 comentarii: