9 sept. 2012

Lavander and Black lace nail tutorial

 Simțeam nevoia să folosesc una din ojele mele preferate din ultima perioadă, iar acesta este rezultatul:


Am folosit:


1. Golden Rose Smooths and Strenghthens - 101
2. Astor Fashion Studio - 134
3. lac transparent Medusa Isabella
4.  vopsea acrilică neagră

Am aplicat un strat de bază și două straturi de ojă.


Am început să fac dungi pe diagonală. Numărul lor depinde de preferințele voastre și de lungimea unghiilor. După cum puteți vedea, ultima dungă este mai groasă decât restul.

Pentru a face dungile puteți folosi ojă neagră, dar în această situație vopseaua acrilică vă va face viața mult mai ușoară.


Apoi, am început să fac dungi din direcția opusă.


Am continuat cu niște semicercuri în partea superioră a modelului,


și câteva buline atât deasupra semicercurilor, cât și în interiorul lor.



Am așteptat să se usuce vopseaua (ceea ce se întâmplă foarte repede) și am aplicat un strat de lac transparent.



That`s it, you`re done!
I hope you enjoyed :)

XoXo
Sa Ra




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu