27 sept. 2012

Home alone and bored to tears

Îmi plac foarte mult tatuajele, doar că încă nu m-am mobilizat (a se citi n-am avut destul curaj) să-mi fac unul. 

Sunt fascinată de tatuajele masive, care au o poveste sau o tradiție în spatele lor, dar am o presimțire că nu voi avea și eu unul propriu și personal. Așa că am pus mâna pe culorile acrilice și pe pensulele de nail art și am improvizat pentru că vroiam să văd cum mi-ar sta:)). Desenul mi-a luat cam două ore, și acum îmi doresc să-l fi extins până la umăr. Cine știe? poate că până la urmă voi face asta. 

Morala acestei povești? Sara are vre-o două șuruburi lipsă Mi-a plăcut foarte mult efectul, și în loc să mă calmeze m-a făcut să-mi doresc și mai mult să-mi fac tatuajul pe care mi-l doresc de multă vreme.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu