7 sept. 2012

Don`t mint my owl

Îmi plac foarte mult bufnițele și veredele-mentă (oh da, și BULINELEEEE), așa că le-am încorporat pe toate în acest model.


Am folosit:


1. Golden Rose Smooths and Strenghthens - 101
2. Astor Fashion Studio - 131
3. Gabrini - 302
4. Eveline - 625
5. lac transparent Medusa Isabella

Am început cu o bază și două straturi de ojă, dar am lăsat unghia degetului inelar dată doar cu bază.


BULIIIIINEEEEE  :D


Pe unghia inelarului am făcut un oval cu urechi (da, da, oval cu urechi).


Am creat două semicercuri în părți,


două buline mari pentru ochi,


și încă două buline mai mici.


Un triunghi mic pentru cioc, și aproape am terminat ;)


Am așteptat să se usuce și am aplicat un strat de lac transparent.



That`s it, you`re done !
I hope you enjoyed :)


XoXo
Sa Ra












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu