2 sept. 2012

DIY Braided Headband

Am văzut acest gen de bentițe peste tot în ultima vreme, și deși îmi plac foarte mult, mi se par de-a dreptul caraghioase prețurile la care sunt comercializate.



Pentru a realiza o astfel de bentiță veți avea nevoie de :


- șnur de piele. Eu am avut 2 m și a fost suficient.
- o bucățică de elastic
- ac și ață
- foarfecă

Împărțiți șnurul de piele in 3 părți egale.


Faceți un nod la capăt și împletiți până când șnurul împletit este aproape cât circumferința capului. Nu trebuie să aibă lungimea perfectă, ci să fie cu 2-3 cm mai mic. Când ați stabilit care este lungimea potrivită faceți un nod și tăiați restul.


Puneți unul din capetele șnurului pe bucata de elastic și pliați elasticul astfel încât să îl acopere.



Aveți grijă ca atunci când le coaseți să treceți atât prin șnur cât și prin elastic.


Repetați procesul și cu celălalt capăt.



Cost: 2-3 lei
Timp de lucru: 10 minute

That`s it, you`re done !
I hope you enjoied :)



XoXo
Sa Ra









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu