3 sept. 2012

Burberry plaid inspired nail tutorial

Modelul de astăzi este inspirat de celebrul model specific casei Burberry, și din punctul meu de vedere este perfect pentru toamnă.


Am folosit:


1. Golden Rose Smooths and Strenghthens - 101
2. Astor Fashion Studio - 131
3. Gabrini - 302
4. Golden Rose - 71
5. Natty - 402
6. lac transparent Medusa Isabella

Am început cu o bază și două straturi de ojă nude.


Cu ojă albă am făcut o dungă groasă albă  pe jumătatea stângă a unghiei.


Cu o pensulă subțire și ojă roșie am creat o dungă verticală și una orizontală.



Tot cu o pensulă subțire, dar cu ojă neagră am creat trei dungi subțiri care se suprapun cu cea albă,


și încă trei dungi orizontale.


Am așteptat să se usuce și am aplicat un strat de lac transparent.


That`s it, you`re done!
I hope you enjoyed :)


XoXo
Sa Ra





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu