29 sept. 2012

120 Eyeshadow palette Mini Review and Swatch fest

Având în vedere faptul că majoritatea voastră trebuie să cumpărați acest gen de palete online, m-am gândit că v-ar putea ajuta să vedeți fiecare culoare în acțiune.


Paleta mea este neinscripționată, dar nu ambalajul contează având în vedere că multe palete sunt asemănătoare.

Fardurile sunt pe două tăvițe detașabile, una dintre ele având o panglică atașată. Poate că mă cramponez în detalii, dar chiar îmi place foarte mult faptul că o pot pune pe oricare dintre ele deasupra.
Paleta conține atât nuanțe satinate, cât și nuanțe mate. Unele sunt minunate, altele sunt meh, dar oricum au nevoie de o bază. 
Per total eu sunt mulțumită, dar mai bine vă las cu pozele :)


Pe primul rând fardurile sunt fără bază, iar pe al doilea sunt cu bază.















După cum vedeți, unele nuanțe nu sunt prea grozave nici peste bază, dar oricum veți avea nevoie de una pentru că îmbunătățește foarte mult aplicarea.

I hope you enjoyed ;)

XoXo
Sa Ra











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu