27 aug. 2012

Peek-a-Blue Bear nail tutorial

Tutorialul de azi l-am conceput ca pe o unghie de accent, un adaos la o manichiura simplă, dar bineînțeles că puteți să îl reproduceți pe toate unghiile.


Am folosit:


1. Golden Rose Smooths and Strenghthens - 101
2. Gabrini - 302
3. Medusa Gabrielle - 24
4. Umbrella - 117
5. Flormar -- 439
6. lac transparent Medusa Isabella

Am aplicat baza și două straturi de ojă bleumarin.


Apoi, cu ojă albastru deschis am creat un semicerc căruia i-am ”atașat” două buline.


Cu ojă turcoaz  am făcut un semicerc mai mic și două buline în interiorul celor deja existente.


Două buline albe pentru ochi....


...și puncte pentru pupile și năsuc.


Nu mai rămâne decât să așteptați să se usuce de tot și să aplicați un strat de lac protector.


Thats`s it, you`re done!
I hope you enjoyed :)


XoXo
Sa Ra





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu