21 aug. 2012

Dare to be different nail tutorial

Mie îmi plac foarte mult bulinele, așa că astăzi vă propun o manichiură cu buline, dar într-o culoare mai potolită :)


Am folosit :


1 Golden Rose Smooths and strenghthens - 101
2 Gabrini - 302
3 Golden Rose - 92
4  Golden Rose - 223
 5 lac transparent Medusa Gabrielle

Am aplicat  un strat de bază și ojă gri-ciment pe toate unghiile mai puțin pe unghia degetului inelar, unde am aplicat ojă albă.


Folosind o scobitoare, am creat buline mai mari, dar m-am oprit înainte de ultima bulină...


... și în locul ei am desenat, tot cu o scobitoare, o inimioară roz fosforescent (atât de fosforescent încât mi-a dat aparatul peste cap :)) )


Am adăugat și pe celelalte unghii câteva buline albe , dar mai mici.
Am așteptat să se usuce totul bine și am aplicat un strat de lac transparent.



That`s it, you`re done
I hope you enjoyed :)


      XoXo
      Sa Ra


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu